THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Jan 28, 2010

is it the truth that hurts or the fact that you're not telling it that made things so hard?

I have exactly half an hour and that's it.Lepas nie back to thyroid gland.

Kenapa kn,susah sgt nk ckp kat org ape yg kte x puas hati or pape.I mean I know how it feels like and yes,it sucks.Big time.Tapi knp nk depan org tu pretend like xde pape but blakang dy only God knows ape yg dy cakap.Kalau rasa cam xle nk spill,TLONG jangan cakap blakang ye.It doesn't work that way.Ntah laa.Kadang mcm x bole nk marah.Tapi nk marah.Tp xkn marah.Kadang macam malas nk layan (ayat ikyn).Tp nk layan.Tp in the end,x layan gak.Ok.I sound like arabs. But,whatever.Faham x?!Pape laa.

Ok da.Jgn tambah dosa.Nak exam.Mintak maaf sume org.Pray for me ye.Ok.Back to thyroid glands.Ta~

assalamualaikum~

0 comments: